כמה טיפות יש בבקבוק שמן קנאביס?

כמה טיפות שמן יש בבקבוק שמן קנאביס והם יש הבדל בין סוגי השמנים בכל הנוגע לכמות הצריכה?

בדומה לכל סוגי השמנים האחרים, גם כמות הטיפות בבקבוק שמן קנאביס הוא בראש ובראשונה פועל יוצא של נפח הבקבוק, ולכן, על מנת לחשב את כמות הטיפות שיש בכל בקבוק שמן קנאביס אותו אתם רוכשים יש לחשב את מספר הטיפות לכל מיליליטר של שמן. 

Pipette with drop of cbd oil
כמה טיפות יש בבקבוק שמן קנאביס?

כיצד מחשבים כמות טיפות בבקבוק? 

כל טיפת שמן קנאביס היא בנפח ממוצע של 0.05 מילילטר, ולכן, בכל מילילטר של שמן יש כ-20 טיפות בממוצע, ומכאן יש להכפיל את מספר הטיפות (20 בממוצע) לנפח הבקבוק במיליליטר, לדוגמא: בבקבוק שמן קנאביס בנפח של 10 מ"ג יהיו כ-200 טיפות שמן ובבקבוק שמן בנפח של 15 מ"ל יהיו כ- 300 טיפות שמן וכן הלאה. 

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

כמה טיפות יש בבקבוק שמן קנאביס?

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת