שירות משלוחים של קנאביס עד הבית

קנאביס רפואי משלוחים הוא שירות משלוחים ייעודי המוצע לכל צרכני הקנאביס הרפואי ברישיון, וזאת במסגרת רכישה מקוונת של מוצרי קנאביס רפואי המיועדים לשימוש עצמי, החל מתפרחות קנאביס, דרך גליליות ג׳וינטים קנאביס ועד שמן קנאביס רפואי. שירות משלוחים זה מאפשר לכם ליהנות משירותי משלוח עד הבית באופן דיסקרטי, מוצע לכם ברוב המקרים בחינם וזאת במסגרת הזמנה מקוונת של מוצרי קנאביס רפואי. 

רכישה מקוונת של מוצרי קנאביס רפואי – כיצד? 

על מנת לבצע רכישה מקוונת של כל אחד ממוצרי הקנאביס הרפואי הנדרשים לכם, תדרשו למלא, באופן מקוון וחד פעמי, טופס פרטים מזהים אליו יש לצרף גם צילום רישיון קנאביס רפואי בתוקף. עם קבלת הפרטים באתר, תוכלו להשלים את הרכישה באמצעות מערכת הזמנות מתקדמת מסוגה המאפשרת לכם לבחור את המוצר הנדרש לכם בהתאם למרשם הרפואי העומד לרשותכם. בשלב זה, חשוב לציין שכל כניסה שלכם למערכת ההזמנות תהיה מזוהה באמצעות שם מתשמש וסיסמא, ובכך, לבצע הזמנה חדשה של מוצרי קנאביס רפואי. 

שירות משלוחי קנאביס
שירות משלוחי קנאביס

מה חשוב לבדוק?

כאשר אתם מבצעים הזמנה מקוונת של מוצרי קנאביס רפואי כאלו ואחרים, חשוב לוודא מספר נושאים בכל הנוגע לשירותי קנאביס רפואי משלוחים המוצעים לכם על ידי האתר, וביניהם:

  • אזורי משלוח – וודאו ששירות המשלוחים המוצע לכם מתבצע גם באיזור המגורים שלכם ו/או באזור בו אתם מתכוונים לשהות במועד אספקת המשלוח. 
  • עלות המשלוח – ברוב המקרים, שירותי קנאביס רפואי משלוחים מוצעים לכם בחינם ללא דמי משלוח, אך הדבר עשוי להשתנות בהתאם למדיניות המשלוחים של האתר ובהתאם לאזורי המשלוח. 
  • אופן המשלוח – משלוחים של מוצרי קנאביס רפואי מגיעים בתוך מארז דיסקרטי ואטום אשר אינו חושף את פריטי המוצרים אותם רכשתם באתר. כמו  כן, חשוב לוודא שדבר המשלוח אותו קיבלתם לידיכם זהה למוצר אותו הזמנתם ושהוא מגיע באריזתו המקורית כפי שמופיעה באתר. 
  • מועד המשלוח – חשוב לוודא את המועד המדויק של מסירת דבר המשלוח לידיכם וזאת לנוכח העובדה שתדרשו להזדהות באמצעות תעודת זהות בפני השליח המוסר לידיכם את החבילה. 

משלוח קנאביס לכל הארץ

אצלנו ב-Weedme, חנות קנאביס רפואי באינטרנט, תוכלו להבטיח לעצמכם מועדי אספקה קצרים במיוחד במסגרת שירותי משלוחי קנאביס רפואי

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

שירות משלוחים של קנאביס עד הבית

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת