קנאביס רפואי לשימוש במחלות נוירולוגיות ניווניות

מה חשוב לדעת על שימוש בקנאביס רפואי בקרב חולים במחלות נויורלוגיות ניווניות?

לאורך כל העת העתיקה, השימוש בקנאביס תועד כאמצעי לטיפול בבעיות גופניות שונות ולמטרות פולחן דתי כזה או אחר. במהלך המאה ה-20, השימוש בקנאביס החל להיות נפוץ בעיקר למטרות הנאה ורק לקראת סוף המאה החל להיעשות בו שימוש חוזר כאמצעי טיפולי – רפואי. נכון להיום, הקנאביס הרפואי משמש כסוג של תרופה שהשימוש בה ניתן באמצעות מרשם ייעודי הניתן לאוכלוסיות יעד שונות המחזיקים בהיתר מיוחד מטעם המדינה למטרות צריכת קנאביס רפואי, כאשר בין הסגולות הרפואיות של הקנאביס הרפואי ניתן למנות השפעות נוגדות דלקות, שיכוך כאבים, הפשעות נוגדות דיכאון, הגברת התיאבון, הרפיית שרירים, השפעות נוגדות בחילות והקאה, השריית רוגע פיזי ונפשי ועוד. 

Male patient after injury or surgery in hospital ward
מחלה נוירולוגית ניוונית

האם שימוש בקנאביס רפואי יכול לסייע לחולים במחלות נוירולוגיות ניווניות? 

הרכיבים הפעילים בקנאביס, הוכחו כבעלי השפעה חיוביות על התסמינים השונים הנלווים למחלות נוירולוגיות ניוויניות ובמידה רבה הם מסייעים לטיפול במחלות כגון: אלצהיימר, פרקינסון, טרשת נפוצה, מחלת הנטינגטון ומחלת הניורון התנועתי. הרכיבים המצויים בצמחי הקנאביס ידועים בשם הכולל: קנבינואידים והם כוללים את ה-THC ואת ה-CBD הנחשבים לרכיבים בעלי השפעה על תחושת כאב ומתח השרירים. רכיבים אלו ידועים גם בפעילותם האנטי דלקתית, ולכן, צריכה של קנאביס רפואי מסייעת רבות להקלה על התסמינים הנלווים למחלות נוירולוגיות ניווניוות. 

כיצד פועלים קנבינואידים במחלות נוירולוגיות ניווניות

הרכיבים המצויים במוצרי קנאביס רפואי, הידועים בשם קנבינואידים, פועלים במספר מנגנונים שונים, וביניהם:

  • מנגנון אנטי דלקתי 
  • מנגנון נוגד חימצון 
  • מנגון הגנה עצבית

צריכה של הקנאביס הרפואי באופן כזה או אחר על ידי חולים במחלות נוירולוגיות ניווניות גורמת להשפעת הקנבינואידים על כל אחד מהמנגנונים הנ"ל ובכך מפחיתה, מעכבת ואף מונעת תסמינים נלווים המהווים חלק בלתי נפרד מהמחלות השונות. על פי עדויות פתולוגיות, קיימת השפעה רבה על אנזימים שונים הקשורים במטבוליזם של הקנבינואידים ובכך קיימת השפעה ישירה על מצבם של החולים בכל הנוגע להקלה על התסמינים הנוירולוגים. 

אופן צריכת קנאביס רפואי על ידי חולים במחלות נוירולוגיות ניווניות צריכה של מוצרי קנאביס רפואי יכולה להיעשות במספר דרכים שונות הניתנות להתאמה על פי מצבו הפיזיולוגי- בריאותי של החולה, כאשר בקרב חולים צעירים ו/או בגיל השלישי, הצריכה נעשית בין היתר באמצעות שמן קנאביס או מוצרי קנאביס נוספים המשווקים כמוצרי קנאביס רפואי לחולים במחלות שונות המחזיקים ברישיון מיוחד לצורך כך.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

קנאביס רפואי לשימוש במחלות נוירולוגיות ניווניות

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת