מבוא: זנים של קנאביס רפואי

קנאביס רפואי זנים הם הגדרה לשלושה זנים שונים של צמח הקנאביס המשמש למטרות ייצור והפקה של מוצרי קנאביס רפואי שונים. זנים אלו כוללים את ה-סאטיבה, ה-אינדיקה וה- היברידי, כאשר כל אחד מהזנים גדל על ידי חברות העוסקות ומתמחות בהליכי גידול, ייצור והפקה של מוצרי קנאביס רפאוי בהתאם לתקן ה- IMC-GAP שהוא התקן הבינלאומי המחייב בתחום הקנאביס הרפואי.

קנאביס רפואי זנים בישראל 

במהלך השנים האחרונות, יותר ויותר חברות ישראליות עוסקות ומתמחות בתהליכי גידול, ייצור והפקה של מוצרי קנאביס רפואי, וזאת לנוכח הביקושים ההולכים וגוברים בקרב צרכני קנאביס רפואי בארץ ובעולם. התוצרת הישראלית של מוצרי הקנאביס הרפואי, משלבת בתוכה קנאביס רפואי זנים שונים של צמח הקנאביס סאטיבה, צמח הקנאביס אינדיקה וצמח הקנאביס היבריד, שהוא למעשה הכלאה בין שני הזנים האחרים. 

האם קיים הבדל בין הזנים השונים?

לכל אחד מאותם קנאביס רפואי זנים תכונות ומאפיינים משלו ההופכים את הצמח לאמצעי טיפולי רפואי המותאם לסוג כזה או אחר של מטרות טיפול במחלות ומצבים רפואיים מורכבים. חשוב לציין שלכל אחד מהזנים של צמח הקנאביס קיימים עשרות עד מאות תתי – זנים הנבדלים אילו מאילו בהתאם למינון החומרים הפעילים בצמח הקנאביס, ה- THC הנחשב לחומר פעיל פסיכואקטיבי וה-CBD הנחשב לחומר פעיל ללא השפעה פכיסואקטיבית. 

Growing cannabis indoors, hemp cultivation technique. Growing pot in groutent
זן קנאביס רפואי

מעבר לכך, קנאביס רפואי זנים נבדלים זה מזה במאפייני הצמח (גודל, צבע, ריח, צורת הפרחים וכו) המשפיעים באופן ישיר על השפעותיו של מוצר הקנאביס הרפואי.  

קנאביס רפואי זנים שונים והשפעותיהם 

קנאביס רפואי זנים שונים המבוססים על צמח הקנאביס מסוג סאטיביה מתאפיינים בהשפעות מנטליות מוגברות, דבר המעלה את רמת האנרגיה וממריץ את הגוף לאחר השימוש. מנגד, מוצרי קנאביס רפואי מסוג אינדיקה מתאפיינים בהשפעה פיזית מוגברת המשרה רוגע ושלווה ומרגיעה את אנרגיית הגוף. מוצרי קנאביס רפואי מסוג היברידי שהם למעשה תוצרי הכלאה בין צמח האסטיבה לצמח האינדיקה, עשויים להיות יותר בעלי השפעות מנטליות ו/או השפעות פיזיות וזאת בהתאם לזן הספציפי של הצמח. 
בשלושת קנאביס רפואי זנים, מינון החומרים הפעילים (THC ו-CBD), מסייע רבות לטיפול בסיפטומים שונים הנלווים למחלות שונות ובעיות רפואיות מורכבות, החל מטיפול בתסמיני כאב ודלקות, דרך הפחתת מצבי חרדה ודיכאון ועד לשיפור מצב הרוח והיכולות הקוגנטיביות של הצרכן העושה שימוש באחד או יותר ממוצרי הקנאביס הרפואי השונים.

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

זרעי קנאביס

זרעי קנאביס

בין יתר הזנים של זרעי קנאביס, תוכלו למצוא זנים בעלי השפעה פיזית לצד

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

מבוא: זנים של קנאביס רפואי

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת