אחסון קנאביס, כיצד זה אפשרי?

כאשר השאלה "האם הקנאביס שלי יכול להתקלקל?" מתעוררת, ישנן תשובות מרובות. מוצרי קנאביס, הן פנאי והן רפואי, יתדרדר לאט עם הזמן, אך לאופן בו הוא מיובש ולאופן האיחסון יש קשר לאריכות החיים של THC באותו זן וכמה מהר הוא הופך ללא קנבינואיד פסיכואקטיבי, CBN.

מהרגע שצמח קנאביס נקטף מהאדמה, מתחילה הירידה באיכות. כמה מהר יכול להיות תלוי גם במגדל וגם בצרכן. התשובה הפשוטה היא שקנאביס לא מתקלקל לאורך זמן. אבל רעננות ואחסון נכון יכולים להוביל ל"היי" מתמשך עם פחות גירוי בגרון.

הצמח מתחיל להתייבש ולהתפורר ברגע הקציר, אם כי זה יכול לקחת חודש לפני שהוא יכה למעשה על המדפים. האשם העיקרי שיש להמנע ממנו הוא לחות שעלולה להוביל לתבנית. חשוב על עישון עובש ונזק מוחי עולה בראשך. תבניות יכולות להופיע זמן רב לאחר הייבוש והאריזה, לכן היזהרו. מפתח נוסף לאריכות ימים הוא אחסון הרחק מקרני UV או מכל קרניים אחרות לצורך העניין.

לאיחסון מיטבי, עקוב אחר תאריך הקציר ו / או תאריכי האריזה שלך, מכיוון שהם יכולים להוות אזהרה מפני השפלה של THC ל- CBN, אך השעון מתקתק לאט, כלומר צריך לעבור לפחות חודשיים מתאריכי האריזה שהחלקים יראו שינוי ניכר העוצמה של THC / CBN.

השפעות ויתרונות הCBN.

קנבינול, או CBN, הוא תוצרת פירוק חמצוני של THC. כאשר THC נחשף לאור UV וחמצן לאורך זמן הוא נהפך לCBN. בניגוד ל- THC, ה- CBN גורם לתופעות משכרות מעט עד לא מעטות וקיים רק בכמויות קטנות. חולים שצריכים להיות רגועים או להישאר פרודוקטיביים עם ראש צלול עשויים למצוא CBN מועיל, ומוצרים עם כמויות גבוהות נמצאים בשוק. כאשר בדיקות קנאביס בנבאדה יכולות לעלות על 25 עד 30 אחוזים עבור רמות THC, ה- CBN נע סביב אחוז אחד או פחות.

ההבנה על האפקטים של CBN נמצאים בשלבים הראשוניים של המחקר. עד כה, היתרונות הנחקרים של CBN כוללים הקלה בכאב, הקלה בתסמיני נדודי שינה, צמיחת תאי עצם, עם תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות נוספות. CBN זוכה גם בשימוש כחומר מעורר נגד עוויתות ומעורר תיאבון.

למשך כמה זמן איחסון קנאביס אפשרי?

Dry and trimmed cannabis buds stored in a glas jars.
צנצנות אחסון קנאביס

THC מתחמצן באמצעות חשיפה לחמצן בעת ​​ההמרה ל- CBN. אפילו כשהוא אטום בצנצנת. טרפנים גם מתחילים לדעוך כמו שמתפזר בושם. אחסון נכון כמו בטמפרטורת חדר קרירה ויבשה וללא חשיפה לאור השמש מסייע בשמירת רעננות הפרחים. אחת הדרכים לומר שהקנאביס מחומצן היא כשהפרח שורף הרבה יותר בגרון כאשר מעשנים אותו.

הפיתרון הקל ביותר הוא להמשיך להזיז את המלאי שלך ולהישאר רענן ככל האפשר. זכרו, אין דבר כזה מריחואנה גרועה שגדלה כראוי, לא משנה בת כמה. אך נסו לא לאחסן אותו יותר משישה חודשים. אם כן, זה רק הופך להיות יותר רפואי ממריחואנה.

מקור

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

אחסון קנאביס, כיצד זה אפשרי?

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת