9 דרכים לאחסן קנאביס בלי לפגוע בו

מה עושים ומה לא?

אנחנו חיים בעידן מדהים שבו קנאביס הופך ליותר ויותר נגיש והרבה מדינות בעולם כבר מובילות מהלכים להפיכתו לחוקי לגמרי. עם זאת, עדיין קיימים הרבה אנשים שלא יודעים איך אפשר לאחסן את הקנאביס בצורה הטובה ביותר מבלי להרוס אותו לאחר שנרכש באמצעות חנות קנאביס רפואי, ולכן הכנו לכם מדריך עם 10 דרכים של מה לעשות ומה לא לעשות כדי לשמור על הקנאביס שלכם בצורה הטובה ביותר.

תריחו את הקנאביס לפני שאתם קונים

טוב, זה אולי לא ממש טיפ לאחסון או שימור, אבל בשבילנו מדובר בשלב מאוד חשוב בתהליך: שלב ההיכרות. ההרחה הראשונה של הקנאביס הטרי ישפר את חווית הצריכה, וגם יעלה את המוטיבציה לשמור עליו כמו שצריך!

אכסון קנאביס מבלי לפגוע בו
אחסון קנאביס מבלי לפגוע בו

תמיד תאטמו את שקית הפלסטיק

מריחים את הריח של הקנאביס בחדר בלי שהדלקתם ג'ויינט? זה הקנאביס שלכם מתמוגג ברוח ומאבד מסגולותיו סתם ככה, כי פשוט לא אטמתם את השקית! באופן כללי שקית פלסטיק היא לא מקום טוב לאחסון של קנאביס, ומומלץ מאוד לאחסן אותו אך ורק בכלי זכוכית.

לאחסן כל זן בנפרד

הרבה אנשים קונים כמה זנים שונים ומאחסנים אותם באותו מיכל. אל תעשו את זה! תאחסנו כל זן בכלי אחר (כמו שאמרנו מקודם מומלץ בכלי זכוכית) ואל תערבבו אותם ביחד עם זנים אחרים במיכל.

נקו את כלי האחסון

חשוב! הרי אתם לא שותים קפה, שמים את הכוס על השולחן עם כל הלכלוך שנשאר, ולמחרת שותים מאותה כוס בלי לנקות אותה, נכון? אותו דבר עם כלי האחסון של הקנאביס: חשוב לנקות אותם מדי פעם, וכמובן לתת להם להתייבש לגמרי לפני שמאחסנים בהם קנאביס.

שמרו על הקנאביס במקום קריר ויבש

לקחת את הקנאביס איתכם ברכב חם או לאחסן אותו ליד מקור חום פוגע בסגולות שלו ומחליש את השפעתו. לכן חשוב מאוד לאחסן את הקנאביס במקום קריר, יבש ורחוק מהשמש.

תשתמשו בגריינדר

כן, לכולם יצא לעשות קססה עם האצבעות אם עם מספריים. אבל ידעתם שאחד הדברים שהגריינדר עושה הוא "לפתוח" את הארומה של הקנאביס? תשיגו גריינדר ותשתמשו בו! את המספריים תשאירו לדברים אחרים.

אל תאגרו קנאביס

לקנאביס יש תוקף. טוב, לא כמו לקוטג', אבל ככל שהזמן עובר והקנאביס שוכב לו בארון, לאט לאט, יום אחר יום הוא מאבד מעט מההשפעה שלו. נסו לעשן קנאביס ששכב בארון כמה שנים ותראו בדיוק על מה אנחנו מדברים. זה בערך כמו עוגיה שנפלה בין הכריות של הספה ושכבה שם כמה חודשים…

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

9 דרכים לאחסן קנאביס בלי לפגוע בו

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת