16 זני הקנאביס החזקים בעולם

בעולם קיימים כ- 780 זני קנאביס. מטבע הדברים, יש המדורגים גבוה יותר מאחרים מבחינת חוזק. בין אם אתם משתמשים בקנאביס להתמודדות עם לחץ הדם ובין אם אתם נאבקים בחרדה, כדאי לכם למצוא את החזק ביותר למקסימום השפעות התרופה. על ידי למידה נוספת על זני הקנאביס החזקים ביותר, אתה מקבל שליטה רבה יותר על החוויה שלך, והופך להיות מוסמך לקבל החלטות רכישה טובות יותר.

לפני שתבחר זן, זכור תמיד כי ריכוזי ה- THC אינם מובטחים. במקום לתת לרמות ה- THC לשמש כגורם משפיע, נסה להתמקד בחוויה שאתה מחפש.

FAT BANANA ׁׁ(בננה שומנית)

עם טעם פירותי וריכוז THC מבהיל של 25%, בננה שומנית אינה מיועדת לבעלי לב חלש. ההשפעה היא עוצמתית, אז אולי לא תרצה לנסות את זה אם אתה חדש בשימוש בקנאביס. עם זאת, אם אתה יכול להתמודד עם השומן הגבוה של בננה שמנה, תגלה שזה טיפול אמין במיוחד לחרדה.

ראוי לציין שתכולת ה- CBD של בננה שמנה נמוכה. ככזה, יתכן וזה לא מתאים לכמה מצבים רפואיים. זה ממריץ תיאבון מעולה אם אתה מתקשה לאכול, בנוסף הוא יכול להקל עליך בשינה מרגיעה כאשר אתה סובל מנדודי שינה.

STRAWBERRY BANANA (תות בננה)

שיעול תותים Strawberry Cough סטרוברי קוף

כאילו שרמת ה- THC של בננה שומנית לא היה מרשים מספיק, קרוב משפחתו תות בננה מגיע עם ריכוז של 31.62%. זה הכלאה של מסטיק תות ובננה קוש. תוכן ה- THC הגבוה שלו אומר שהוא מתאים רק למשתמשים מתקדמים. אם תבחר להשתמש בו, תגלה שהמודעות החושית שלך מתחדדת. זה תוסף מצוין להפיכת מיצי היצירה שלך לזרום, בנוסף זה יכול לגרום לתחושת רגיעה ללא תחרות.

עם הטעם המתוק והפירותי שלה, בננה תותים פונה לכל מי שרואה את עצמם מומחה לקנאביס. כוחו עשוי גם להועיל להקלה על כאבים, שהם חדשות מצוינות לכל מי שרוצה להימנע משימוש בתרופות מרשם.

GREEN GELATO (ג'לטו ירוק)

כאחד מאותם זנים של קנאביס החזקים ביותר שיצאו מקליפורניה, ג'לטו הירוק פותח במקור בסן פרנסיסקו. יש לו טעם מעט מורכב ומייצר טעמים כמו נענע, עוגיות ומסטיק. הודות לרמת ה- THC של 25%, זהו עוד זן חזק להרחיק חרדה. למרות הרגשת הרגיעה עדיין יש בו תחושה מרוממת שמאפשרת לך לתפקד כרגיל.

ג'לטו ירוק הוא 45% סאטיבה ו 55% אינדיקה. הגבוה ברור ופיזי. אולי תשמע שיש אנשים שמתייחסים לזן בשם ליידי בירד. אם אתם מחפשים הקנאביס שמאפשרת להמשיך בשגרת יומכם, הג'לאטו הירוק עשוי להתאים לכם.

WHITE TAHOE COOKIES (עוגיות טאהו לבנות)

למרות שלעוגיות טאהו לבנות יש השפעה מרגיעה, התגובה הראשונית שלך תגיע באזז קל. יש לו רמת THC של 27% והוא דרך מצוינת לטיפול בכאב קל. טעמי האדמה והאורן שלו הופכים אותו לפופולרי במיוחד בקרב מי שלא אוהב את הקנאביס שלהם לטעום מתוק. עם זאת, עדיין יש נימה מתוקה קלה זה עדין יחסית.

כאחד מזני הקנאביס החזקים ביותר לקידום האושר, עוגיות טאהו לבנות עשויות להועיל אם אתם סובלים מדיכאון. תוכן ה- THC החזק שלו אמור להנחות אתכם להתחיל בקטן ולבנות את דרככם עם התקדמות הסובלנות שלכם.

HULKBERRY (הולקברי)

כזן של הקנאביס שנוצר בקולורדו, להולקברי יש ריכוז THC של 28%. זה פותח לראשונה לאחר שהמדינה הכשירה את השימוש בקנאביס רפואי, והיא נותרה מועדפת בקרב אוהדים מרחבי העולם כיום. במובנים רבים, להולקברי יש פולחן. ברגע שאתה מנסה את זה, יש סיכוי חזק שתעשה את זה חלק קבוע מהשגרה שלך.

אם אתם מחפשים זן שיעזור לכם להקל על תחושות החרדה מבלי לרוקן מכם את האנרגיה שלכם, הולקברי זה זה. כזוכה גביע הקנאביס של High Times 2014, הוא מעניק חוויה מרשימה פעם אחר פעם. למרות רמת ה- THC הגבוהה, ההשפעות קלות למדי. זה אידיאלי לברוח מתחושות מלחיצות, ועדיין תמצאו את התפקוד כרגיל וקל בכל שימוש.

IRISH CREAM (קרם אירי)

בדומה למשקה שחוגגים נוטים ליהנות ממנו בחג המולד, אייריש קרים הוא חלק וקל להנאה. חוזק ה- THC הוא 27%, אך חווית השימוש בו אינה מוחצת. היוצר המקורי הצהיר כי הם רוצים לייצר זן שיעזור לאנשים להתמוסס ולהתמוגג מעט. למרבה המזל, איריש קרם משיג בדיוק את זה.

עם טעם כהה מעט, איריש קרם פופולרי במיוחד בקרב מי שרוצה לטפל במצבי כאב כרוניים. משתמשים רבים מוצאים שזה מספק הקלה בדיכאון וחרדה. כשאתה נכנס למצב של רגיעה, ייתכן שתגלה שהמיקוד שלך יורד. ככזה, איריש קרם הוא כנראה זן שכדאי להשתמש בו רק בלילה.

AMNESIA HAZE (אמנזיה הייז)

אמנזיה הייז Amnesia Haze

כאחד ההיברידיות הפופולריות ביותר שמקורן בהולנד, לאמנזיה הייז יש השפעות פסיכדליות חזקות. חוזק ה- THC נשען על 22%, ויש שם גם רמות בינוניות של CBD. כאחד מזני הקנאביס החזקים ביותר ששימשו ראש מלא, אמנזיה הייז לא מיועד למתחילים. אם אכן יש לך ניסיון בשימוש בקנאביס רפואי, סביר להניח שתמצא את זה שימושי להגברת רמות האושר שלך ולעורר תחושת אופוריה.

זן זה של קנאביס הוא אידיאלי כאשר רוצים להישאר חברותיים לאחר שניסיתם אותו. מכיוון שהוא פסיכדלי, זה חכם להימנע מנהיגה לאחר השימוש בו. כאשר אתה משתמש בו בפעם הראשונה, נסה לעקוב אחר משך הזמן שאתה חווה את ההשפעות כדי שתוכל לתזמן את השימוש שלך באופן אחראי בעתיד.

CHEWDAWG (צ'וואדג)

צ'וואדג אמנם מכיל תערובת של סאטיבה נפאלית ותאילנדית, אך הוא פותח במקור בדנבר. רמת ה- THC הכבדה של 32% הופכת אותו לפופולרי במיוחד בקרב חברי הקהילה האמנותית. כאחד מזני הקנאביס החזקים ביותר שמספקים "היי" מוחי אמיתי, זה יכול לעזור להוביל אותך לתחושות מתח.

במונחים של השפעות שאינן מוחיות, נראה כי צ'וואדג מסייע להרפיית שרירים. כתוצאה מכך, אתה עשוי למצוא את זה שימושי כאשר אתה נאבק נגד פציעה או אם יש לך מצב כמו כתף קפואה. כמו בכל זן קנאביס שמייצר "היי" כבד, ודא שלא תשתמש בצ'וואדג רגע לפני הנהיגה.

GODFATHER OG (סנדק אוג'י)


כשמדובר בזני הקנאביס החזקים בעולם, רבים יטענו כי הסנדק OG הוא המלך מכולם. הסנדק OG זכה בפרס High Times של גביע הקנאביס על היותו זן האינדיקה הטוב ביותר. יש לו רמת THC של 34%, וההשפעות שלו חזקות בלשון המעטה. רבים מהמשתמשים בו טוענים שהם חווים "היי" בגוף המחייב אותם להישאר במקום אחד עד שההשפעות יורדת. החל מנדודי שינה ועד כאב כרוני, הקנאביס הזה יליד קליפורניה יכול לשמש לכל מיני מחלות רפואיות. תוך מספר דקות מהשימוש בו, תחווה ישנוניות מרגיעה שעוזרת לך להקל על לילה נפלא של שינה. יש לו טעם חריף מענג, מה שהופך אותו לפופולרי בקרב אלו שמעדיפים את המריחואנה שלהם להיות קצת עצבניים ולא מתוקים.

BRUCE BANNER (ברוס בנר)

ברוס באנר Bruce Banner

בדיוק כפי שהשם מרמז, לזן הקנאביס החזק הזה יש השפעות כמו האלק. למרות שזה לא יעורר תחושת זעם ויגרום לך לגדל שרירים אימתניים, תעבור טרנספורמציה אישית מהנה. אם אתה רוצה להרגיש מאושר יותר, להגביר את התיאבון ולהיות קצת יותר מונע, ברוס באנר מתאים לך.

רמת ה- THC הוא 29%, וההשפעות יפגעו בך במהירות. בנוסף להנעת המוח שלך למצב של קלות, זה יעזור לך להשיג רגיעה בגוף מלא. זה הופך אותו לפופולרי במיוחד בקרב אנשים שמנהלים מצב של כאב ויש להם נדודי שינה כתוצאה מכך.

THIN MINT GIRL SCOUT COOKIES (עוגיות הצופים של מנטה דקה)

למרות שהשם עשוי להיראות כאילו הוא קצת מוזר, עוגיות הצופים של מנטה דקות מוכיחות את הפופולריות בקרב משתמשים ברחבי העולם. אנחנו יכולים רק להניח שהוא הגיע לשם שמו כתוצאה מכמה שהוא יותר. ברגע שתנסה את זה, תגרד לך להשיג יותר.

עם רמת THC שנע בין 17 ל -28%, ניתן לנהל אותו עבור הרבה משתמשים. למרות שזה יוצר תחושה מרגיעה, אתה גם תרגיש אופורי, בטוח ומוכן להתמודד עם העולם. כתוצאה מכך, זה יכול להיות שימושי בתנאים כמו חרדה חברתית. בנוסף לתווי המנטה שלו, הוא מספק חוויה חלקה מההתחלה ועד הסוף.

RED DRAGON (דרקון אדום)

כשאתה רוצה להרגיש חזק ובטוח, הדרקון האדום הוא אחד מזן המריחואנה הטוב יותר לנסות. בדומה לשמו, הוא יוצר רגשות של התרגשות ושמחה. השמועה מספרת כי במקור הוא נקרא הדרקון האדום כאשר יוצריו הבחינו בפרחים האדומים התוססים הנובעים ממנו. עם גווניו האדמתיים והפרחוניים, אין ספק שמחה להשתמש בו.

מן הסתם ראוי לציין שדרקון אדום אינו מתאים לכם אם אתם נוטים לחרדה. למרות שזה אחד מזני המריחואנה החזקים יותר, הוא ידוע כגורם לפרנויה. אם אתם מחפשים משהו לניהול רגשות מודאגים, חפשו במקום אחר.

SOUR DIESEL (דיזל חמוץ)

אחת הסכנות הגדולות ביותר הקשורות במרדף אחר אופוריה שמחה היא שאתה עלול למצוא את עצמך קשור לספה שלך להיום. דיזל חמוץ מתגבר על כל זאת על ידי מתן מצב של אופוריה תוך מתן אפשרות למשתמשים להישאר פונקציונליים. שמו מגיע מריח הארצי-דיזל שאי אפשר לטעות בו, אז אל תניח שזה אינדיקטור למוצר בעל טעם רע. כזן דומיננטי של סאטיבה, זה נותן לך תחושה ממריצה שתרצה לחוות שוב ושוב.

ההטבה הגדולה ביותר של סולר חמוץ היא הדרך בה היא מגבירה את התיאבון שלך. אם אתה סובל מתאבון ירוד מכל סיבה שהיא, זן זה יכול לפתור את הבעיות שלך. באופן לא מפתיע, זו הייתה בחירה פופולרית בקרב חולים רפואיים מאז שנות התשעים.

DEATH STAR (כוכב מוות)

למרות שמו, כוכב המוות אינו מבשר כמו שזה נשמע. זהו זן מריחואנה חזק איטי שיעזור לך להתנשק עם תחושות של אי נחת ומתח. ברגע שהוא נכנס פנימה, האפקטים הכבדים באינדיקה עשויים להשאיר אותך מרגיש כאילו אתה רוצה לאזוז זמן מה. כתוצאה מכך, כוכב המוות הוא אחד מזני המריחואנה החזקים ביותר שתרצו להשתמש בהם בתוך הבית.

כזן מריחואנה שמקורו באוהיו, כוכב המוות נהדר לשימוש גם ביום וגם בלילה. מכיוון שזה יכול להשאיר אותך מרגיש צף להפליא, כדאי לך להימנע משימוש בו אם יש לך משהו חשוב לעשות.

WHITE WIDOW (אלמנה לבנה)

במיטבו, האלמנה הלבנה מכילה רמת THC של 35%. לרוב, תחוו אותו בסביבות 13.5%. שמו מקורו במראה הלבן ואין לו שום קשר לכך שהזן הוא קטלני. כצורה מגבירה תחושתית של קנאביס, היא תשאיר אותך מרגיש יותר דברן מהרגיל, וזה מצוין אם אתה סובל מביישנות או חרדה חברתית.

כמו הרבה קלאסיקות פולחן, האלמנה הלבנה מוכיחה את עצמה כמקובלת בבתי קפה בהולנד. אם אתם מחפשים דרך להעצים את היצירתיות שלכם, ייתכן שזו הבחירה המושלמת עבורכם.

JAMAICAN (ג'מייקני)

למרות שזה נקרא על שם המדינה, ג'מייקני לא מגיע ממש מג'מייקה. מקורו בהודו, וזה זן מריחואנה חזק שנשאר פופולרי מאמצע המאה ה -19. כיום הוא ממשיך לשמח את המשתמשים המחפשים תופעות מרפא. זה ישאיר אותך מרגיש שיחה וחברותית, מבלי לגרום לך לצחקק מדי.

אתה יכול ליהנות מג'מייקני אם אתה מעדיף שלקנאביס שלך יהיה ריח עדין. יש לו אחד הניחוחות הכי פחות בולטים, מה שהופך אותו לאידיאלי כאשר אתה זקוק לשיקול דעת קטן. למרות היותו אחד מזני המריחואנה החזקים ביותר בסביבה, השפעותיו עדינות. ככזה, אתה יכול ליהנות ממנו בין אם אתה מתחיל או ותיק שמחפש חוויה קלה.

עם התפתחות עולם הקנאביס, זנים חזקים יותר עשויים לצאת לשוק עדיין. לפני שתבחר את שלך, שקול תמיד את ההשפעות שלו ומה אתה מנסה לטפל. אמנם חלקם מועילים לאין ערוך בחרדה, אך יתכן שהם אינם מעבירים את אותם היתרונות לדיכאון. עם ניסוי קטן, תגלה זן קנאביס חזק שמתקתק את כל התיבות הנכונות.

מקור

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

16 זני הקנאביס החזקים בעולם

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת