10 סוגי קנאביס שיפילו אותך!

אז מה יש לנו בשבילכם הפעם?

הפעם אספנו בשבילכם עשרה סוגי קנאביס מהחזקים ביותר שאנחנו מכירים, והחלטנו גם להסביר ולפרט מה המרכיבים של כל אחד מהם ומה עושה אותם לכל כך חזקים.

שני בובות מגדלות סוגי קנאביס שיפילו אותך
שני בובות מגדלות סוגי קנאביס שיפילו אותך

מקום 10: דת' סטאר (Death Star)

דת' סטאר (בעברית: כוכב המוות) הוא זן אינדיקה דומיננטי – 75% אינדיקה, 25% סאטיבה. מדובר על הכלאה בין סנסי סטאר עם סאוור דיזל. רמות ה-THC שבו נעות בין 18-27%. בעל ארומה של לימון וטעם מתוק.

מקום 9: שיעול תותים (Strawberry Cough)

שיעול תותים הוא זן סאטיבה דומיננטי – 80% סאטיבה, 20% אינדיקה. זן זה מיוצר מארדביר סאטיבה. רמות ה-THC שבו נעות בין 26-27%. בעל ארומה מתוקה של תותים וטעם עדין. הארומה העדינה שלו יחד עם אחוז ה-THC הגבוה, משרות אופוריה עוצמתית על הגוף.

מקום 8: גוסט טריין הייז (Ghost Train Haze)

גוסט טריין הייז הוא אחד מזני הסאטיבה החזקים ביותר, עם ריכוז של 80% סאטיבה ו-20% אינדיקה. מדובר על זן חזק במיוחד הוא התוצאה מהכלאה בין גוסט או.ג'י עם נווילס ורק. הזן מכיל בתוכו 27% THC, ויש לו ארומה חזקה מאוד וחמוצה של פירות הדר.

מקום 7: טיקל קוש  (Tickle Kush)

טיקל קוש הוא זן היבריד שבו האינדיקה דומיננטית – 70% אינדיקה, 30% סאטיבה. הוא התוצר של הכלאה בין אל.איי קוסג' עם צ'אמדוג. בשנת 2014 הוא זכה בתואר של הזן החזק ביותר בעולם, עם ממוצע THC של למעלה מ28%. לזן הזה יש טעם פירותי של פטל ותפוח, ובעל ארומה אדמתית.

מקום 6: עוגיות צופים (Girl Scout Cookies)

זן עוגיות הצופים הוא היבריד עם צד אינדיקה דומיננטי – 60% אינדיקה עם 40% סאטיבה. מדובר על הכלאה בין או.ג'י קוש עם רעל דורבני. זן זה הוא בעל איזון מעולה בין אינדיקה לסאטיבה, ומשרה תחושת היי אופורית מאוד חזקה. בעל ארומה אדמתית עם נגיעות של אגוזים, ולפעמים טעם שמזכיר קצת לימון.

מקום 5: גורילה גלו (Gorilla Glue)

גורילה גלו הוא זן שגם ידוע בשם: "420 גלו", הוא זן מאוזן מאוד עם 50% סאטיבה ו50% אינדיקה. מדובר על תוצר של הכלאה בין שני הזנים הקלאסיים שוקולד דיזל עם סאוור דיזל. יש בו כמות THC מאוד גבוהה של 20-28%, וארמוה מאוד חזקה של מוקה, שלפעמים מרגישה כאילו היא נדבקת ללשון.

מקום 4: דה וייט (The White)

דה וייט הוא זן אינדיקה בעל 85% אינדיקה ו-15% סאטיבה. רמות ה-THC שבו יכולות להגיע עד לאחוז גבוהה מאוד של 29%. בעל ארומה של תותים ויער.

מקום 3: בליספול ויזארד (Blissful Wizard)

בלוספול ויזארד הוא זן היבריד, והתוצאה של הכלאה בין עוגיות צופים לקפטן קוקי. מדובר בזן של 50% אינדיקה עם 50% סאטיבה, שנותן תחושת היי מאוד אופורית. אחוז ה-THC שבו יכול להגיע ל-29%, ויש לו ארומה מתוקה של תותים עם נגיעות אדמתיות.

מקום 2: ברוס באנר (Bruce Banner)

ברוס באנר, הידוע גם בתור הענק הירוק, הוא תוצר של הכלאה בין או.ג'י קוש עם סטרובארי דיזל. זן זה הוא בעל 60% סאטיבה עם 40% אינדיקה. אחוז הסאטיבה שבו, הוא מה שנותן לו את ההשפעה החזקה של האופוריה. אחוז ה-THC שבו יכול להגיע ל-29% ויש לו ארומה של תותחים מתוקים עם אדמתיות.

מקום 1: קינג קוט (King Kut)

קינג קוט הידוע גם בשם: "טוטאנקאמון" הוא זן קנאביס אגדי וחזק במיוחד. מדובר בזן של 80% סאטיבה עם 20% אינדיקה בעל ריכוז THC של כמעט 30%. בעל ארומה פירותית של פרחים.

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

10 סוגי קנאביס שיפילו אותך!

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת