קנבידיול (CBD) נגד התקפים

תרכובת הקנבידיול שמקורה במריחואנה מראה הבטחה בטיפול בצורות נדירות של אפילפסיה הגורמות לילדים להתקפים. CBD, אחד מעשרות קנבינואידים פעילים שנמצאו בצמח המריחואנה. יכול להפחית את תדירות ההתקפים בחולים הסובלים משתי צורות נדירות של אפילפסיה. תסמונות Dravet ו- Lennox-Gastaut. זאת על פי מחקר שיוצג בפגישה של האקדמיה האמריקאית לנוירולוגיה. יותר מ -135 משתתפים, רובם ילדים, סיימו טיפול בן 12 שבועות של צורה נוזלית של התרופה. בלמעלה ממחציתם חלה ירידה משמעותית במספר ההתקפים שסבלו, תריסר חולים בערך היו נטולי התקפים לחלוטין לאחר שלושה חודשים.

קנאביס רפואי
קנאביס רפואי

חקר קנאביס CBD

"אנו מעודדים מאוד מהנתונים". אמרה החוקרת הראשית אורין דווינסקי בנוגע לזן סיבידי. מנהלת מרכז האפילפסיה המקיף באוניברסיטת ניו יורק, לוושינגטון פוסט. מחקר גדול כפול-סמיות יהיה הבא, הוסיף. יש צורך במחקר נוסף כדי לקבוע אם קנבידיול יכול להועיל לאנשים עם צורות אחרות של אפילפסיה.
הניסוי נתמך על ידי חברת GW Pharmaceuticals שבבריטניה, שסיפקה את הקנבידיול לצורך המחקר.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

חשיש

חשיש

חשיש הוא תוצר טבעי של צמחי הקנאביס השונים והוא מיוצר מהטרכומות של הצמחים

גאראס

ג'אראס

"ג'אראס" הוא הוא חומר שמפיקים אותו מצמחי הקנאביס, והמקור שלו הוא בהודו. מדובר

צמחי קנאביס מתקדמים

THC ו- CBD מה ההבדלים?

מריחואנה רפואית: שני המרכיבים העיקריים כשמדובר במריחואנה רפואית, ישנם שני מרכיבים כימיים שמהם

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

קנבידיול (CBD) נגד התקפים

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת