נוהל 106 לרכישת קנאביס רפואי

רכישה של מוצרי קנאביס רפואי, מיועדת לכל אילו מביניכם המחזיקים ברישיון רפואי מיוחד לצורך רכישה ושימוש עצמי, כאשר קנאביס רפואי הזמנה היא למעשה הזמנה של מוצרי קנאביס רפואי שונים המותאמים לצורך הטיפולי שלכם וזאת בהתאם למרשם רופא בו מופיע המינון הנדרש לכם ואחוזי ה-THC וה-CBD המצויים במוצרי הקנאביס הרפואי השונים. 

מי רשאי לבצע הזמנה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל?

קנאביס רפואי הזמנה יכולה להתבצע בישראל, אך ורק על ידי אזרחים המחזיקים ברישיון מיוחד בניתן להם לצורך שימוש בקנאביס רפואי. חשוב לציין שרישיון זה ניתן רק לאחר מיצוי כל אפיקי הטיפול הקונבנציולאיים בהתאם לסוג ואופי הבעיה/מחלה רפואית עימה הם מתמודדים. כמו כן, חשוב לציין שהרישיון ניתן לתקופה מוגבלת וזמן ורק לרשימה מאושרת של מחלות ומצבים רפואיים כפי שמפורט בנוהל 106 של משרד הבריאות. 

מה הוא נוהל 106?

על פי נוהל 106, קנאביס רפואי הזמנה יכולה להיעשות על ידי מטופלים המחזיקים ברישיון רפואי בהתאם להתוויות המאושרות הבאות:

  • מטופלים במחלת הסרטן על כל סוגיו לצרכי מניעת כאבים ותסמיני מחלה נוספים ו/או תסמינים הנלווים לטיפולי המחלה כגון: כימותרפיה, טיפול ביולוגי והקרנות. 
  • מטופלים הסובלים ממחלת הקוליטיס המתמודדים עם כאב נוירופתי במשך שנה לפחות.
  • חולי איידס הסובלים מירידה קיצונית במשקל גופם. 
  • חולים במחלת טרשת נפוצה ומחלות נוירולוגיות ניווניות נוספות 
  • מטופלים בני 18 ואילך המתמודדים עם הפרעה תפקודית משמעותית 
  • מטופלים סופניים שתחולת החיים המוערכת להם היא עד שישה חודשים 

וזאת לצד מחלות ובעיות רפואיות נוספות שלגביהן ניתן היתר לעשות שימוש במוצרי קנאביס רפואי לצרכי הקלה על הסימפטומים הנלווים. 

flowering cannabis plant in trolley
רכישת קנאביס רפואי

מי רשאי לספק מרשם לצריכת קנאביס רפואי?

נוהל 106 של משרד הבריאות שלמעשה מסדיר בתוכו את כל התנאים לצורך צריכה עצמית של מוצרי קנאביס רפואי על ידי מחזיקי הרישיו, מגדיר בין היתר גם את רשימת הרופאים המורשים לספק מרשם לרכישת קנאביס רפואי, וזאת בהתאם לאחד מתחומי ההתמחות הבאים: פסיכיטאריה, גסטרואנטרולוגיה, רפואת כאב, המטולוגיה, רפואה פנימית, נוירולוגיה, ראומטולוגיה, אונקולוגיה, רפואת ילדים, רפואת משפחה, גריאטריה, כירורגיה, רפואת עיניים, רפואה משקמת ואורתופדיה. שימו לב – ללא מרשם רופא המתמחה באחד מתחומי ההתמחות הבאים לא ניתן לבצע קנאביס רפואי הזמנה. כמו כן, חשוב לציין שבמרשם חייב להופיע המינון הנדרש לצרכית קנאביס רפואי בהתאם לסוג ואופי מוצר הקנאביס הרפואי בו אתם נדרשים לעשות שימוש. 

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

עגלה עם קנאביס

רכישת קנאביס רפואי

נדרשים לאספקה שוטפת של מוצרי קנאביס רפואי? זה הזמן לדעת הכול על כל האפשרויות העומדות לרשותכם למטרות רכישת קנאביס רפואי

מוצרי קנאביס שונים

אילו השפעות יש לקנאביס רפואי?

קנאביס רפואי הוא אמצעי טיפולי לכל דבר ועניין ועבור מאות אלפי ישראלים המחזיקים ברישיון מיוחד לצרכי רכישתו וצריכתו, הוא מהווה "גלגל הצלה" בכל הנוגע להתמודדות הפיזית והנפשית שלהם עם המחלה או הבעיה הרפואית עימה הם מתמודדים.

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

נוהל 106 לרכישת קנאביס רפואי

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת