עובדות בולטות על קנאביס ומריחואנה

כאן ב וויד מי כולנו מטופלים במריחואנה, קנאביס, או איך שלא תרצו לקרוא לזה. על כל צורותיו השונות. בין אם אתה משתמש קבוע ובין אם אתה חדש לגמרי בתעשייה, אנו בטוחים שאוסף עובדות מריחואנה זה יתגלה כמעניין וישפוך מעט אור על הצמח הזה. הנה מספר עובדות בולטות על מריחואנה.

נעשה שימוש נרחב במריחואנה

אחת העובדות על מריחואנה שעשויה להפתיע אותך (או אולי רק לאשר את מחשבותיך) היא הפופולריות העצומה של מריחואנה. קנאביס הוא סם הפנאי השלישי הפופולרי ביותר בארה"ב, אחרי אלכוהול וטבק, והוא שימש כמעט 100 מיליון אמריקאים, כולל 25 מיליון בשנה האחרונה בלבד. בעוד שאלכוהול וטבק הם חוקיים ברוב המדינות ברחבי העולם, קנאביס נותר בלתי חוקי ברוב העולם ובמדינות רבות בארה"ב.

cannabis on a Black background
cannabis on a Black background

מריחואנה היא אחת הגידולים העתיקים בעולם

השימוש בצמח הקנאביס מתוארך באלפי שנים והוא שימש הן בבילוי, ברפואה וטקסים שונים לאורך ההיסטוריה האחרונה. הצמח משמש גם לייצור קנבוס, אשר שימש (ועדיין משמש) לייצור בגדים, חבלים ועוד. בתלוליות קבורה עוד בשנת 3000 לפני הספירה התגלו עם עקבות של זרעי קנאביס שרופים.

מריחואנה מגיע בצורות שונות וניתן להינות במספר דרכים

בעוד שעישון צמח המריחואנה נותרה השיטה הנפוצה ביותר ליהנות מצמח זה, קיימות כיום שיטות רבות אחרות שיעניקו לך אופוריה טובה. (רבות מהן זמינות ממש כאן בweedme!). מתרכיזי קנאביס, שמנים עוצמתיים עד למאכלים טעימים. כפי שהשם מרמז, נועדו לצריכה. יש משהו לכל אחד, במיוחד אם אתם לא אוהבים לעשן. אתה יכול אפילו לבחור במשחות של מריחואנה, אשר נמשחות על העור ויכולות לספק יתרונות בריאותיים ויופי.

יש זנים שונים של מריחואנה בעלי מאפיינים שונים

ישנן מספר וריאציות שונות של צמח הקנאביס. לזנים אלו יכולים להיות תכונות והשפעות שונות על המשתמש. הזנים הנפוצים והפופולאריים ביותר הם קנאביס סאטיבה וקנאביס אינדיקה. נוצרים גם זנים 'היברידיים' רבים, המשלבים את שניהם (כמו גם זן קנאביס רודראליס). סאטיבה נחשב בדרך כלל כממריץ יותר, בעוד שאינדיקה יכולה לתת השפעות הרגעה.

חומרים המכונים קנבינואידים אחראים לתחושת ה"היי"

יש מאות תרכובות במריחואנה, וגם מספר גבוה של 'קנבינואידים', הייחודיים לצמח הקנאביס. מבין הקנבינואידים הללו, האחראי העיקרי להשפעות הפסיכו-אקטיביות של מריחואנה הוא THC. בעוד שאחרת, שלה יכולה להיות השפעה מרגיעה ואף בעלת תכונות ריפוי היא CBD. תרכובות אלה פועלות על ידי אינטראקציה עם קולטנים מסוימים בגופך.

משתמשי קנאביס אוכלים יותר קלוריות (ולא משמינים)

עובדה זו במריחואנה עשויה להפתיע אתכם. משתמשי קנאביס צורכים 600 קלוריות יותר ביום מאשר אנשים שאינם משתמשים. אולם עם זאת קלוריות נוספות אלה אינם מתורגמים לתוספת שומן ויכולים למעשה להגן על המשתמשים מפני מצבים כמו לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה. אוניברסיטת מיאמי בחנה את ההשפעות שיש למריחואנה על חילוף החומרים. המחקר מצא כי מעשני מריחואנה רגילים היו בעלי BMI נמוכים וקו מותניים קטנים יותר של עמיתיהם ללא עישון. אם זו לא סיבה טובה להתחיל אנחנו לא יודעים מה כן.

רוב האנשים מאמינים שמריחואנה בטוח יותר מאלכוהול

תוצאות סקר שנערך בשנת 2014 מראות כי שבעה מתוך עשרה אנשים בארה"ב חושבים שאלכוהול מזיק יותר ממריחואנה. העובדות מגבות זאת. בניגוד לחומרים כמו אלכוהול וטבק, הגורמים למספר עצום של מקרי מוות מדי שנה, קנאביס, לפחות באופן ישיר, לעולם אינו גורם למוות. בעוד שהרעלת אלכוהול ומחלות הקשורות לאלכוהול מהווים מיליוני מקרי מוות. (אלכוהול היה אחראי על 3.3 מיליון מקרי מוות ברחבי העולם בשנת 2012). איש מעולם לא מת ממנת יתר של קנאביס, וזה ייקח מנה גדולה פי אלף מהממוצע עבור מישהו לעשות זאת. (במילים אחרות, זה בלתי אפשרי בעצם).

מריחואנה הייתה מעורבת בעסקת ה- eCommerce הראשונה

אם אתם מחפשים כמה עובדות על מריחואנה כדי להרשים את חבריכם. חתיכת טריוויה זו עשויה להתברר כשימושית. בעוד שבימינו האינטרנט משמש לכל מיני עסקאות, אולי תופתעו לדעת שהדבר הראשון שקנו ונמכר באינטרנט היה שקית מריחואנה. לפני יותר מ -40 שנה. עסקת סחר אלקטרוני ראשונה זו כללה סטודנטים מאוניברסיטאות סטנפורד ו- MIT.

רק 9% מהמשתמשים מפתחים תלות

אף על פי שאנשים מדברים על הסכנות שבהתמכרות למריחואנה, זה למעשה הרבה פחות ממכר מחומרים חוקיים כמו אלכוהול וטבק, וסמים לא חוקיים כמו הרואין. רק 9% ממשתמשי המריחואנה נעשים תלויים. לעומת 32% ממשתמשי הטבק, 15% ממשתמשי האלכוהול ו- 23% ממשתמשי ההרואין.

מקור

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

עובדות בולטות על קנאביס ומריחואנה

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת