מתכון ממסטל להכנת עוגיות קנאביס רפואי

כיצד מכינים חמאת קנאביס המשמשת להכנת דברי מתיקה ומאפה מקנאביס ומהי מידת ההשפעה של עוגיות ודברי מתיקה נוספים המיוצרים מחמאת קנאביס?

דברי מתיקה על בסיס קנאביס הם הגדרה כוללת למגוון רחב של מאפים, עוגיות, גלידות וכדומה אותם ניתן להכין מחמאת קנאביס המהווה חומר גלם ייעודי לצרכי בישול ואפייה עם קנאביס. חמאת הקנאביס הידועה גם בשם "חמאה ירוקה", מאפשרת לכל אחד ואחת מצרכני הקנאביס הרפואי בישראל, ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות להכנת עוגיות קנאביס, דברי מתיקה ומנות חלביות נוספות על בסיס קנאביס, ובכך, הם יכולים להתענג על הטעם המופלא של תוצרי האפייה או הבישול וגם ליהנות מאפקט ההשפעה של הקנאביס הרפואי

כיצד מכינים חמאת קנאביס? 

אם גם אתם רוצים להכין לעצמכם בראוניס קנאביס ודברי מתיקה נוספים על בסיס קנאביס, הפעולה הראשונה הנדרשת היא הכנת חמאת קנאביס. לצורך הכנתה של חמאת קנאביס היכולה לשמש אתכם למגוון רחב של מטרות בישול ואפייה על בסיס קנאביס, נדרשים המצרכים ופריטי הציוד הבאים:

  • 200 גרם חמאה מכל סוג המועדף עליכם. 
  • 20 גרם קנאביס רפואי בו אתם עושים שימוש יומיומי או תקופתי 
  • 1 כפית שמן זית 
  • סיר בישול רחב ממתכת
  • 2 קערות קטנות עמידות לחום אותן ניתן להכניס לתוך סיר הבישול
  • מטחנת תבלינים ידנית לצורך קיצוץ הקנאביס 
  • בד סינון 

פעולות ההכנה של חמאת קנאביס נעשות בשיטת "בן מארי" במסגרתה מרתיחים סיר עם מים ולאחר מכן מניחים קערה על פני המים הרתוחים ובתוכה החמאה, שמן הזית ופרחי הקנאביס הרפואי אותם יש לטחון עד לכדי אבקה גסה קודם לכן. בשיטה זו מביאים להמסת החמאה באופן איטי ומתמשך ובכך שומרים למעשה על הרכיבים הפעילים בקנאביס. לאחר מכן מומלץ לסנן את החמאה הממוסת ולהעביר אותו לקערת סינון נפרדת ולהניח לקירור על השיש למשך שעה. 

מתכון להכנת עוגיות קנאביס שלא תספיקו לנשנש 

לאחר שהכנתם חמאת קנאביס, תוכלו לפנק את עצמכם במגוון רחב של דברי מתיקה על בסיס קנאביס, וביניהם: עוגיות קנאביס מסוג צ'יפס קנאביס פריכות וטעימות. להלן מתכון מנצח להכנת עוגיות צ'יפס קנאביס שלא תרצו להפסיק לנשנש:

מצרכים: 200 גרם חמאת קנאביס, 200 גרם סוכר, 100 גרם סוכר חום, 2 ביצים, שקית 1 של אבקת אפייה, 2 שקיות של סוכר וניל, חבילת שוקולד צ'יפס, 300 גרם קמח לבן, מעט מלח לפי הטעם.

אופן ההכנה: בתוך מיקסר במהירות גבוהה מערבלים את חמאת הקנאביס, הסוכר, אבקת האפייה, הביצים, סוכר הוניל ואת המלח עד לכדי קבלת תערובת אחידה ואוורירית. לאחר מכן יש להנמיך את מהירות המיקסר ולהוסיף באופן הדרגתי את הקמח ולאחר מכן את שבבי השוקולד צ'יפס. במקביל יש לחמם תנור ל-150 מעלות ובזמן הזה ליצור מהתערובות כדורים קטנים ומעוכים מעט אותם יש להניח על תבנית אפייה ולהביא לאפייה למשך כ-15 דקות. לאחר מכן, מומלץ לכבות את התנור ולהניח את התבנית להתקרר בתוך התנור במשך כ-20 דקות עד להתייצבות. 

בהתאם לאופן ההכנה הנ"ל, תוכלו להכין לעצמכם בראוניס קנאביס או כל מאפה אחר על בסיס קנאביס, כאשר חמאת הקנאביס מהווה תחליף לחמאה רגילה. 

Female hand holding waffle cone ice cream with cannabis leaves on vibrant yellow background.
גלידת קנאביס

מתכון להכנת גלידת קנאביס מפנקת 

שיטת "בן מארי" המשמשת לצרכי הכנת חמאת קנאביס, תאפשר לכם להכין גם חלב קנאביס המהווה מרכיב הכרחי לצורך הכנת גלידת קנאביס מפנקת במיוחד, כאשר המצרכים הנדרשים לצורך הכנת חלב קנאביס כוללים: 20 גרם של קנאביס רפואי, 10 גרם חמאת קנאביס וליטר חלב או ליטור של תחליפי חלב כגון: משקה שקדים. לאחר שעומד לרשותכם חלב קנאביס, תוכלו להכין גלידת קנאביס או לעשות בחלב הקנאביס שימוש למטרות הכנת עוגיות קנאביס שונות שלצורך הכנתן נדרש חלב. המצרכים הנדרשים לצורך הכנת גלידה מקנאביס כוללים: 350 מ"ל חלב קנאביס, כל סוג של פרי אהוב עליכם אשר יהווה בסיס לטעם הגלידה (פירות חתוכים ומוקפאים), סוכר, דבש או סילאן לפי הטעם המועדף עליכם. 

אופן ההכנה: מכניסים את הפירות הקפואים לתוך מיקסר עד לכדי עיסה אחידה, מוסיפים את חלב הקנאביס והסוכר/דבש/סילאן עד לקבלת מרקם אחיד. לתערובת ניתן להוסיף שבבי שוקולד מומס או כל תוספת אחרת שאתם אוהבים.  

מהי מידת ההשפעה של עוגיות קנאביס או דברי מתיקה נוספים על בסיס קנאביס?

מידת ההשפעה של דברי מתיקה, עוגיות או כל מוצר מזון אחר על בסיס קנאביס, נקבעת בהתאם לכמות פרחי הקנאביס אשר שימשו אתכם לצרכי הכנת חמאת קנאביס/חלב קנאביס. חשוב לציין שצריכת דברי ממאכל ותיקה מקנאביס, מובילה להשפעה ממושכת יותר של הקנאביס מכיוון שהוא עובר דרך מערכת העיכול ומתפרק באופן איטי יותר בגוף. 

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

שמן קנאביס

איך מייצרים שמן CBD?

איך מייצרים שמן CBD ומה מייחד את תהליך הייצור של שמן זה בהשוואה לשמן קנאביס רפואי או שמן מזרעי המפ?

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

מתכון ממסטל להכנת עוגיות קנאביס רפואי

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת