כדאי לדעת: משלוחי קנאביס רפואי

רכישה של מוצרי קנאביס רפואי באמצעות משלוח קנאביס רפואי למטרות שימוש עצמי על ידי צרכנים המחזיקים ברישיון מיוחד לצורך כך, מתאפשרת גם באופן מקוון באמצעות חנות אינטרנטית העוסקות ומתמחה במכירת מוצרי קנאביס רפואי וגם באופן פיזי באחד מבתי המרקחת המורשים לצורך מכירת קנאביס רפואי על ידי משרד הבראית. בשני המקרים, תוכלו ליהנות משירותי משלוח קנאביס רפואי עד הבית במסגרת שירותי משלוח דיסקרטיים לכל רחבי הארץ. 

plant
plant

טיפול בקנאביס רפואי – מה חשוב לדעת?

טיפול בקנאביס רפואי מיועד אך ורק למחזיקי רישיון רפואי אשר הוענק להם לאחר מיצוי כל דרכי הטיפול הקונבנציונאליים לבעיה הרפואית עימה הם מתמודדים, כאשר אופן הטיפול בקנאביס רפואי מותאם באופן פרטני לכל מטופל/ת בהתאם לצרכיו הרפואיים ונתוניו הפיזיולוגיים. ברוב המקרים, הטיפול ניתן כאמצעי לשיכוך ומניעה של סימפטומים רפואיים הנלווים למגוון רחב של מחלות ומצבים רפואיים מורכבים, אך נוהל מסודר של משרד הבריאות בנושא צריכת קנאביס רפואי, הוא זה המגדיר את המחלות ו/או המצבים הרפואיים המורכבים בגינם ניתן לטפל באמצעות קנאביס רפואי, כאשר אופן הטיפול וקביעת המינון הנדרש לכל מטופל/ת נקבע על ידי רופא המתמחה באחד מתחומי ההתמחות המוגדרים בנוהל של משרד הבריאות להסדרת מתן רישיונות לצריכת קנאביס רפואי. עם קבלת הרישיון, המטופל רשאי לבצע הזמנה של מוצרי קנאביס רפואי המותאמים לו על פי מרשם וליהנות משירותי משלוח קנאביס רפואי עד הבית. 

שירותי משלוח קנאביס רפואי עד הבית – מה חשוב לדעת?

גם במקרים בהם אתם רוכשים מוצרי קנאביס רפואי מבית המרקחת וגם במקרים בהם אתם מבצעים רכישה מקוונת של מוצרי קנאביס רפואי, תדרשו להציג את הרישיון העומד לרשותכם ורק לאחר מכן לבצע את ההזמנה בפועל. בשלב זה, תוכלו לבחור בין איסוף עצמי של מוצרי הקנאביס הרפואי אותם רכשתם בהזמנה טלפונית ו/או מקוונת, לבין משלוח קנאביס רפואי עד הבית. בשני המקרים, מסירת המוצרים לידיכם נעשית באופן דיסקרטי, כאשר אריזת דבר המשלוח אינה מסגירה את תוכן המשלוח. 

בתי מרקחת מורשים

חשוב לציין שלא כל בית מרקחת המורשה על ידי משרד הבריאות לצורך מכירת קנאביס רפואי, מעמיד לרשותכם שירותי משלוח קנאביס רפואי עד הבית, ולכן, חשוב לברר זאת מראש. מנגד, כל חנות אינטרנטית העוסקת ומתמחה במכירת מוצרי קנאביס רפואי, מאפשרת לכם ליהנות משירותי המשלוח בהתאם למדיניות המשלוחים ותנאי האתר. כמו כן, חשוב לציין ששירותי משלוח קנאביס רפואי הוא שירות ייעודי לחולים המתקשים בביצוע פעולות יומיומיות.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

כדאי לדעת: משלוחי קנאביס רפואי

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת