זני קנאביס רפואי נפוצים בשוק

זני קנאביס רפואי הם תוצר של צמחי קנאביס שונים הגדלים תחת תנאי גידול קפדניים ואופטימאליים, כאשר כל תוצרי הגידול נבדקים במעבדות ייעודיות הפועלות בהתאם לתקן ה- IMC-GAP המהווה  תקן בינלאומי בתחום הקנאביס הרפואי. באמצעות תקן זה, מובטח לצרכני הקנאביס הרפואי מכל רחבי העולם, שתוצרי הגידול של כל אחד מאותם זני קנאביס רפואי עומד בדרישות התקן המחייב. 

איזה זני קנאביס רפואי קיימים?

כאשר מדברים על זני קנאביס רפואי המיועדים למטרות טיפול סימפטומטי של מחלות שונות ומצבים רפואיים מורכבים, מדברים למעשה על שלושה סוגים עיקריים של צמח הקנאביס: קנאביס סאטיבה, קנאביס אינדיקה ו-קנאביס היברידי שהוא למעשה צמח קנאביס שנוצר בעקבות הכלאה של שני סוגי הצמחים האחרים. לכל אחד מסוגי צמח הקנאביס, קיימים עשרות זנים שונים הנבדלים אילו מאילו בהתאם ליחס שבין מינון ה-THC ומינון ה-CBD המצויים בהם. 

מה הם ההבדלים בין קנאביס סאטיבה לקנאביס אינידקה? 

מעבר להבדלים הצורניים של צמחי קנאביס אינדיקה לעומת צמחי קנאביס סאטיבה, ישנם לא מעט הבדלים בין מאפייני הצמח, כאשר זני קנאביס רפואי מסוג קנאיבס סאטיבה מתאפיינים במתן הרגשה אנרגטית יותר ובין היתר הם מגבירים את מצב הרוח ויכולות הריכוז והיצירתיות. מנגד, זני קנאביס רפואי מסוג קנאביס אינדיקה מתאפיינים יותר במתן הרשה מרגיעה ושלווה יותר והם תורמים לתחושת הירגעות. 

זני קנאביס רפואי סאטיבה – מה מאפיין אותם?

להלן מספר מאפייינים כללים של מוצרי קנאביס רפואי מצמח הסאטיבה:

  • בעלי השפעה מנטלית מוגברת 
  • מעלה את רמת האנרגיה וממריצים את הגוף 
  • מעוררי תיאבון מספר שעות לאחר הצריכה 
  • מעוררים את יכולות הריכוז והיצירתיות 
  • מפחיתים מצבי חרדה ודיכאון 

שימו לב – מאפיינים אלו הופכים את זני קנאביס רפואי מסוג סאטיבה לאמצעי טיפול מומלץ במהלך שעות היום בעיקר. 

Cannabis Sativa or Cannabis Indica green hemp plant leaf topview for banner background
צמח אינדיקה

זני קנאביס רפואי אינדיקה – מה מאפיין אותם? 

להלן מספר מאפייינים כללים של מוצרי קנאביס רפואי מצמח האינדיקה:

  • בעל השפעה פיזית מוגברת 
  • מרגיע את אנרגיית הגוף 
  • משרה רוגע ושלווה 
  • מפחית חרדה ודיכאון 
  • מרגיע ומפחית סימפטומים של כאב 
  • עשוי להרדים 

שימו לב – מאפיינים אלו הופכים את זני קנאביס רפואי מסוג אינדיקה לאמצעי טיפולי מומלץ בעיקר לקראת שעות הלילה והשינה. 

מה מאפיין את זני קנאביס רפואי מסוג היברידי?

כפי שציינו לעיל, קנאביס היברידי הוא למעשה צמח הכלאה בין שני הסוגים השונים, ולכן, חלק מאותם זני קנאביס רפואי היברידי עשויים להיות בעלי מאפיינים הזהים יותר לקנאביס אינדיקה וחלק אחר מהזנים עשויים לביות בעלי מאפיינים הזהים יותר לקנאביס סאטיבה. 

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

זני קנאביס רפואי נפוצים בשוק

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת