אילו השפעות יש לקנאביס רפואי?

קנאביס רפואי הוא אמצעי טיפולי לכל דבר ועניין ועבור מאות אלפי ישראלים המחזיקים ברישיון מיוחד לצרכי רכישתו וצריכתו, הוא מהווה "גלגל הצלה" בכל הנוגע להתמודדות הפיזית והנפשית שלהם עם המחלה או הבעיה הרפואית עימה הם מתמודדים.

יחד עם זאת, בדומה לכל סוג אחר של תרופה גם למוצרי קנאביס רפואי ישנן השפעות חיוביות ושליליות לטווח הקצר והארוך. בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי בכל הנוגע להשפעות החיוביות של מוצרי קנאביס רפואי. 

קנאביס רפואי השפעות חיוביות 

לאורך אלפי שנים צמח הקנאביס היווה צמח מרפא באמצעותו ניתן היה לטפל במגוון רחב של בעיות בריאותיות. בתחילת המאה ה-20, צמח הקנאביס הוכר כסם פסיכואקטיבי והשימוש בו נאסר ברוב מדינות העולם. יחד עם זאת, תכונותיו המרפאות של צמח הקנאביס המשיכו ללוות את עולם המחקר הרפואי ולקראת סוף המאה ה-20 החל להיעשות בו שימוש מחדש כאמצעי טיפולי למגוון רחב של מחלות ובעיות רפואיות מורכבות. כיום, כאשר מדברים על קנאביס רפואי השפעות חיוביות מדברים למעשה על השפעות רפואיות רצויות למטרות טיפול במגוון רחב של סימפטומים הנלווים למחלות ובעיות רפואיות כאלו ואחרות. 

בין יתר אותן קנאביס רפואי השפעות רצויות, תוכלו למצוא:

  • הקלה משמעותית על מצבי כאב כרוניים 
  • הקלה משמעותית בכל הנוגע לתופעות כגון בחילות והקאות הנלווות לטיפולי כימותרפיה
  • הפחתה ואף מניעה של תופעת ה-נויתרפיה פריפרית בקרב חול סרטן
  • הפחתה של מצבי דיכאון וחרדה בקרב חולים במחלות כרוניות 
  • שיפור משמעותי של הסימפטומים הנלווים להפרעת דחק פוסט טראומתית
  • שיפור הסימטפומים הנלווים לתסמונת טורט 
  • הקלה על הסימפטומים השוניים הנלווים למחלות נוירולוגיות ניוויניות
Mini shopping cart with various Medical Cannabis products on table, Shopping purchase concept
מוצרי קנאביס רפואי

קנאביס רפואי השפעות נוספות

להלן מספר השפעות חיוביות הנלוות לצריכת קנאביס רפואי בהתאם לממצאי מחקרים שונים שנערכו לאורך השנים האחרונות:

  • צריכת קנאביס רפואי משפרת במידה ניכרת את איכות השינה 
  • צריכת קנאביס רפואי מסייעת להעלמת בצקות לנוכח הימצאותם של חומרים פעילים המתאפיינים בתכונות אנטי דלקתיות בין היתר 
  • צריכת קנאביס רפואי מסייעת בין היתר לאיחוי שברים וחיזוק עצמות 
  • צריכת קנאביס רפואי מגבירה את התיאבון ומשפרת באופן ניכר את מצב הרוח 

וזאת לצד קנאביס רפואי השפעות חיוביות גם על מחלות עור שונות. חשוב לציין שכל ההשפעות החיוביות הנלוות לצריכת קנאביס רפואי, מבוססות למעשה על החומרים הפעילים בצמח הקנאביס, ובתוכם מרכיב ה-THC וה-CBD הנחשבים ל-קנבינואידים בעלי השפעה מיטבית על מערכות פיזיולוגיות שונות בגופנו. 

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

אילו השפעות יש לקנאביס רפואי?

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת