כיצד מזמינים קנאביס רפואי באינטרנט

נכון להיום, הזמנת קנאביס רפואי בישראל מתאפשרת אך ורק לבעלי רישיון רפואי הנדרשים לשימוש במוצרי קנאביס רפואי כאמצעי טיפולי בסימפטומים כאלו ואחרים הנלווים למחלות שונות ובעיות רפואיות מורכבות, וזאת בהתאם לתנאי הנוהל של משרד הבריאות באמצעות הוסדר תחום הקנאביס הרפואי. 

כיצד ניתן לבצע הזמנת קנאביס רפואי בישראל? 

הזמנה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל יכולה להיעשות אך ורק על ידי המטופלים בקנאביס רפואי המחזיקים ברישיון רפואי לצורך השימוש בו ובמרשם רופא מומחה בו נקבע אופן הטיפול והמינון הנדרש להם. יחד עם זאת, ישנם מצבים בהם הזמנת קנאביס רפואי מתאפשרת למיופה כוח מטעמו של האדם הנדרש לטיפול וזאת לנוכח מגבלה פיזית או שכלית שלמעשה מונעת ממנו לבצע את ההזמנה בכוחות עצמו. 

נוהל משרד הבריאות בעניין שיווק, הפצה ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי, מגדיר שתי דרכים שונות לביצוע הזמנה של מוצרי הקנאביס הרפואי:

  1. הזמנה פיזית ו/או טלפונית באחד מ-300 בתי המרקחת המורשים במכירת מוצרי קנאביס רפואי בישראל
  2. הזמנה מקוונת באתר אינטרנט העוסק ומתמחה במכירת קנאביס רפואי בכפוף לתנאי הרישיון והמרשם העומד לרשות המזמין. 
leaf
רכישת קנאביס באינטרנט

הזמנה מקוונת של מוצרי קנאביס רפואי – כל היתרונות 

מבין שתי הדרכים העומדות לרשות צרכני קנאביס רפואי בישראל, החלופה של הזמנה מקוונת היא העדיפה ביותר לנוכח היתרונות הנלווים לכל הזמנה מקוונת של מוצרי קנאביס רפואי, וביניהם:

  • הזמנת קנאביס רפואי מתוך היצע גדול של מוצרי קנאביס רפואי הקיימים באתר 
  • הזמנה מאובטת באמצעות מערכת הזמנות מקוונת 
  • קבלת מידע מקוון על כל מאפייני המוצר הנחוץ לכם בהתאם למרשם רפואי 
  • משלוחים עד בית הלקוח באופן דיסקרטי 

ויתרונות נוספים ההופכים את ההזמנה המקוונת לדרך המועדפת ביותר לרכישת מוצרי קנאביס רפואי. 

שימו לב – גם במסגרת הזמנת קנאביס רפואי באופן מקוון, ההזמנה יכולה להתבצע אך ורק על ידי מחזיק הרישיון ו/או מי מטעמו במידה וקיים היתר מיוחד לצורך כך, כאשר מסירת המוצר ללקוחות מחייבת הזדהות באמצעות שובר הזמנה ותועדת זהות. 

Weedme היא חנות קנאביס רפואי באינטרנט הפועלת בתחום מאז שנת 2016, בה תוכלו למצוא את כל מוצרי הקנאביס הרפואי המותרים למכירה לצרכני הקנאביס הרפואי בישראל. מלאי המוצרים הגדול והמתעדכן בשילוב מערכת הזמנות מתקדמת מסוגה, יאפשרו גם לצרכני הקנאביס הרפואי שביניכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הזמנת קנאביס רפואי באופן מקוון.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

כיצד מזמינים קנאביס רפואי באינטרנט

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת