כל מה שצריך לדעת על תמציות קנאביס רפואי

בעוד שתפרחת היא עדיין הצורה הנפוצה ביותר של מוצרי קנאביס רפואי, סוג חדש של מריחואנה רפואית מופיע. תמצית מריחואנה רפואית משתלטת על השוק והפכה לדרך נפרדת ונוחה לצרוך מריחואנה רפואית. עם עוצמה גבוהה יותר של THC, תמציות סייעו לאלפי חולי מריחואנה רפואית למצוא הקלה מהסיבוכים הרפואיים שלהם. אבל מה הם בדיוק תמציות מריחואנה רפואית ואיך צורכים אותם? הנה כל מה שאתה צריך לדעת על מריחואנה רפואית מרוכזת.

Bottle of cannabis tea with green marijuana leaves on blue background. Medical cannabis.
Bottle of cannabis tea with green marijuana leaves on blue background. Medical cannabis.

איך מייצרים תמציות מריחואנה רפואית

תמצית מריחואנה רפואית מכילה בדרך כלל אחוז גבוה יותר של THC בהשוואה לפרח המסורתי. זה נעשה באמצעות ממיס להפקת ה- THC מהפרח, ואז מטוהרים יחד עם חומר הצמח ליצירת תמציות. הממיס הנפוץ ביותר בשימוש הוא CO2, שכאשר הוא נצרך אינו מזיק. תומכי התמצית משבחים את השפעותיהם לאורך זמן, כאשר שתי צורות של קנאביס מרוכז הן הפופולריות ביותר.

תמציות מריחואנה רפואית: שעווה

הקצפת שמן חשיש בזמן טיהור שרף הקנאביס מייצרת שעווה, שמקבלת את שמה מהמראה והעקביות דמויי שעוות האוזן. מוצר פתיתי זה גדל בפופולריות והוא נראה בדרך כלל בבתי מרקחת רבים ברחבי פורטלנד. תמצית שעווה מכילה בדרך כלל לפחות 80% THC, שהוא גבוה משמעותית מ- 20-30% שנמצאים בפרח.

ניפוץ רפואי

ניפוץ מיוצר על ידי שימוש בוואקום לחץ כדי להסיר באופן מלא את חומר הצמח והממיסים. תהליך זה נקרא משום נטייתו להתנפץ כשמנתקים את הוואקום. רוב המוצרים הנעשים בתהליך זה הם בצבע צהבהב וחזקים במיוחד. עם עוצמה של 90% THC, ניפוץ הוא הדרך היעילה ביותר עבור חולי מריחואנה רפואית לצרוך THC.

מהו דאבינג?

מרבית צורכי המריחואנה הרפואית מכירים את שילוב הלהבה והפרחים לצריכת מוצרי קנאביס רפואי. בנוסף, שני המונחים הנוספים שצריך לדעת הם דאבינג ואידוי. תמציות שעווה וניפוץ נצרכים לרוב על ידי טבילה, הכוללת הנחת טיפת תמציות על משטח מחומם. זה בתורו מאדה את התמצית ומאפשר לשאוף אותו.

מקור

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

שקית קנאביס רפואי

שקיות קנאביס רפואי

צרכני קנאביס רפואי? זה הזמן לדעת הכול על רכישת שקיות קנאביס רפואי באופן בטוח וחוקי

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

כל מה שצריך לדעת על תמציות קנאביס רפואי

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת