מדוע מריחואנה רפואית בטוחה יותר מאלכוהול?

כשמדובר בסמים, ישנם מסוכנים יותר מאחרים. בעוד שסמים מסוכנים כמו אלכוהול הם חוקיים לאנשים מעל גיל 18 לרכוש כמעט בכל חלקי הארץ, אחרים כמו מריחואנה רפואית אינם. אז מדוע אלכוהול נתפס בצורה שונה מקנאביס רפואי? קרא כדי ללמוד כמה נתונים סטטיסטיים מזעזעים לגבי אלכוהול והשפעותיו. מדוע אנשים צריכים להחשיב את המריחואנה הרפואית פחות מזו שהחברה סבורה שהיא.

High angle closeup shot of a marijuana blunt and a glass of cognac on a table on blurred background
קנאביס ואלכוהול

תפיסה תרבותית של אלכוהול ומריחואנה רפואית

בעוד ששני המוצרים נחשבים לסמים, לקוחות יכולים לרכוש אלכוהול בכל בר, מכולת ורשת נוחות יחד עם חנויות משקאות באמריקה אם הם מעל גיל השתייה החוקי. לאחר סיום האיסור על אלכוהול בשנת 1933, האלכוהול נעשה חוקי לשימוש פנאי ברחבי המדינה. מריחואנה רפואית לעומת זאת, היא חוקית רק בעשרים מדינות. כאשר וושינגטון וקולורדו הן המקומות היחידים בארה"ב שבהם היא מורשית למטרות פנאי. אורגון תצטרף לשתי המדינות הללו לאחר הבחירות האחרונות שייכנסו לתוקף ב -1 ביולי 2015.

אם מסתכלים על הסטטיסטיקה השנתית של מקרי מוות שנגרמו על ידי שני החומרים, אלכוהול היה מסוכן בהרבה מבחינת ההרוגים השנתיים. כמעט 37,000 אנשים בארה"ב מתים מדי שנה משימוש באלכוהול. השווה זאת לאפס מקרי המוות שהיו תוצאה של שימוש במריחואנה רפואית ברחבי המדינה. בנוסף, רעילות האלכוהול הופכת אותו לאחת התרופות הקטלניות ביותר בעולם. שימוש פי עשרה בלבד מהסכום הממוצע יכול להוביל למוות, בעוד שמריחואנה רפואית מעולם לא הובילה למנת יתר קטלנית.

מחקר מוגבל נעשה על האופן שבו קנאביס משפיע על פעילויות פנאי. המחקר הזמין בחן את השפעות קנאביס על יצירתיות, ביצועי מוזיקה חיה ומשחקי וידאו. מחקרים אלו מספקים עדות לכך שקנאביס עשוי לעזור לנו להירגע, להיות יצירתיים יותר ולהיפתח לרעיונות חדשים.

השפעות על הגוף

שניים מהמצבים הקשים ביותר שגורמים נזק לגוף האדם הם נזק מוחי וסרטן. הוכח כי השימוש באלכוהול שוב ושוב גורם לנזק מוחי ולמספר סוגי סרטן שונים. ישנן שמועות על מריחואנה רפואית שפוגעת בתאי מוח וגורמות לסרטן ריאות, אך מחקרים הראו כי הדבר אינו נכון.

הוכח כי אלכוהול מגביר התנהגות של נטילת סיכונים, מה שמגדיל מאוד את הסיכוי לפגיעה בצרכן. 21 אחוזים מכלל הפציעות מיוחסות לשימוש באלכוהול. מריחואנה רפואית בטוחה יותר עבור המטופלים ואינו מוביל בדרך כלל לפגיעה עצמית, אלימות ותאונות ביתיות באופן שעושה אלכוהול.

למריחואנה רפואית ישנה סטיגמה חברתית ואילו לאלכוהול אין. כאשר חוקים ברחבי המדינה משנים את תפיסת הקנאביס הרפואי, תפיסה זו עשויה להסתיים בקרוב.

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

מדוע מריחואנה רפואית בטוחה יותר מאלכוהול?

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת