המדריך המלא לעישון ג'וינט למתחילים

לחבר'ה המתחילים! הנה מדריך קצר שיסביר לכם איך לעשן ג'וינט כמו שצריך, או איך "לקחת לריאות" כדי למקסם את ההשפעה של העישון, בלי לבזבז קנאביס לשווא.

הטכניקה של המשתמשים המנוסים

כשאני לוקח שכטה, אני מחזיק את העשן בפה לרגע קצר, כדי לאפשר לו להתקרר טיפה לפני שאני ממשיך לשאוף אותו עד הסוף לתוך הריאות. אגב, מדובר בשיטה שהיא טובה לכל סוג של עישון שמערב בתוכו שריפה של החומר.

Young woman rolling a joint at home
גילגול גו׳ינט

אחרי זה כשאני שואף את העשן המקורר שיש לי בפה מתוך הג׳וינט לתוך הריאות, אני מוודא שאני שואף אותו באותו צורה שאני לוקח אוויר כדי להסדיר את הנשימה. חשוב מאוד! לא לשאוף אותו מהר מדי, אלא בקצב בינוני כדי לא להיחנק, בעיקר למי שהריאות והגרון שלו עדיין לא רגילים לעשן.

אחרי זה מה שאני עושה, זה להחזיק את העשן בריאות בערך 4-5 שניות כדי לתת לו להיספג, ואז נושף את הכל החוצה.

לגוף לוקח כמה שניות לספוג לתוכו את ה-THC שבתוך הקנאביס, לכן אין צורך להחזיק את העשן בריאות ליותר מ-5 שניות מאחר וזה לא מחזק את ההשפעה אם מחזיקים יותר זמן.

באופן כללי, להחזיק עשן בריאות כמה שיותר זמן ואץ להוציא אותו, זה לא דבר בריא במיוחד מעבר לכך שזה לא משפר את ההשפעה של הקנאביס או מחזק אותה.

שלבים לגילגול ג׳וינט

  1. שואפים את העשן
  2. מחזיקים אותו לרגע קצר בפה כדי לתת לו להתקרר, בערך 2-3 שניות
  3. שואפים אותו מתוך הפה לריאות באותו אופן שבו אנחנו לוקחים אוויר
  4. משאירים אותו בריאות בערך 4-5 שניות
  5. נושפים אותו החוצה

לחלק מכם אולי המדריך הזה יראה טריוויאלי, אבל אני יכול להעיד באופן אישי על עצמי שלקח לי כמה ניסיונות עד שהבנתי את הטכניקה והפסקתי להשתעל משימוש בגליליות קנאביס. אגב לגבי השיעול, יש אנשים שישתעלו בלי קשר לכמה שהטכניקה שלהם טובה, לרוב זה בגלל שהגוף עדיין לא רגיל לצרוך עשן, אבל זה גם משהו שעובר עם הניסיון.

עישון נעים!

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

שקית קנאביס רפואי

שקיות קנאביס רפואי

צרכני קנאביס רפואי? זה הזמן לדעת הכול על רכישת שקיות קנאביס רפואי באופן בטוח וחוקי

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

המדריך המלא לעישון ג'וינט למתחילים

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת