מאכלי מריחואנה – האלטרנטיבה הטעימה הגדולה

אוהבים את השפעת מוצרי קנאביס אבל לא כל כך אוהבים את חוויית העישון? או רוצים שיטה לא פולשנית יותר להשיג "היי" נעים? אם זה המקרה, אז מאכלי מריחואנה עשויים להיות המוצר הנכון עבורך. מוצרים אלה מאפשרים לך לחוות את ההשפעות החזקות של המריחואנה. גלה קצת יותר על מאכלים העשויים ממריחואנה ואיפה ניתן להשיג אותם.

מהם מאכלים של מריחואנה?

אז מה הם מאכלי מריחואנה? כפי שהשם מרמז, הם מוצרים מתכלים שהושרו בתמציות מרוכזות של פרח המריחואנה. בראוניז עשוי להיות הדוגמה הקלאסית לכך. לאחרונה שוק המאכלים התרחב ויש סוגים שונים של מאכלי מריחואנה, כולל שוקולד, גומי וסוכריות קשות שונות, כמו גם משקאות. זה שונה מעישון מריחואנה, מכיוון העברת הקנבינואידים היא דרך מערכת העיכול בניגוד לריאות.

היתרונות בצריכת מאכלי מריחואנה

Food and drink and cannabis leaves on the dining table. Alternative medicine concept.
מאכלי קנאביס

יתרון ברור של מוצרים אלה הוא שלנטילתם אין את השפעות בריאותיות שליליות כמו של עישון. כשאתה מעשן מריחואנה, ה- THC עובר ישירות למוח, מה שמביא לתופעות מהירות אך חולפות. מאחר שמאכלים נספגים בחלק אחר של הגוף, ההשפעה יכולה להימשך זמן רב יותר ולהיות אינטנסיבית יותר. עם זאת, דבר אחד שיש לקחת בחשבון עם המאכל הוא שלוקח להם זמן רב יותר להיקלט. כלומר לא תתחיל להרגיש את ההשפעות מיד. בדרך כלל ייקח כ 30-60 דקות להשפיע כראוי, לכן תכנן בהתאם.

Chocolate muffin with cannabis leaf
בראוניס קנאביס

להישאר בטוח

חשוב לא לשכוח שמאכלי מריחואנה לבילוי, בעודם מתוקים וטעימים באופן מטעה, עדיין מכילים את אותם מרכיבים חזקים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על מצב הרוח שלך. ככזה, אתה צריך להיזהר מצריכת יותר מדי מוצרים אלה בכל פעם. מאכלים מכילים גם רמות שונות של THC, לכן חשוב להקפיד לקרוא את התווית ביסודיות לפני השימוש ולעולם לא להשתמש ביותר מהכמות המומלצת. להלן מספר עצות כיצד לאכול מאכלי מריחואנה למקסום חוויתך ולהבטחת שימוש אחראי:

כל מוצרי הקנאביס למאכל שונים. כדאי להתחיל עם מנות קטנות כדי לברר מה ההשפעות
המתן שהאפקטים יתחילו להשפיע מכיוון שלוקח להם יותר זמן להיקלט
הרחק תמיד את מאכלי המריחואנה שלך מילדים ואחסנו אותם במיכל חסין ילדים
אל תתפעל רכב / מכונות / כל דבר אחר שדורש ממך להיות ערני ועלול להוות סיכון בטיחותי
שתו הרבה מים לאורך כל הדרך

מקור

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

גאראס

ג'אראס

"ג'אראס" הוא הוא חומר שמפיקים אותו מצמחי הקנאביס, והמקור שלו הוא בהודו. מדובר

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

מאכלי מריחואנה – האלטרנטיבה הטעימה הגדולה

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת