אינדיקה גורמת לנו להיות עייפים?

אם אתה מרגיש עייף יותר מהרגיל, אולי זה לא רק מזג האוויר. מחקר חדש מצא ששימוש בקנאביס עלול להוביל לעייפות כרונית אצל אנשים מסוימים. חוקרים חקרו קבוצה של 38 אנשים המשתמשים בקנאביס לפחות שלוש פעמים בכל שבוע, החוקרים מצאו שבמהלך תקופה של 10 שנים, חלה עלייה משמעותית בתסמיני עייפות בקרב הקבוצה.

לכמה אתה ישן יש השפעה דרמטית על בריאותך הנפשית והפיזית. אך מספר מדהים של מבוגרים בארה"ב חווים תסמינים של הפרעת שינה. על פי מחקר שנערך על ידי הקרן הלאומית לשינה, בין 50 ל -70 מיליון מבוגרים אמריקאים חווים צורה כלשהי של הפרעת שינה. יתר על כן, עד 40% מהמבוגרים סובלים מנדודי שינה בשלב כלשהו בחייהם. ועד 15% סובלים מנדודי שינה כרוניים.
אז, האם קנאביס, ואינדיקה בפרט הן הפיתרון?

במהלך העשור האחרון לערך, אנשים מתעניינים יותר ויותר ברעיון להשתמש בקנאביס כדי לרפא או להקל על הסימפטומים של נדודי שינה. ועל פי המדע, קנאביס בהחלט יכול להיות חומר הרגעה המסייע לשינה.

Products on insomnia blanket, cannabis oil tincture, CBD, marijuana leaf
שמן קנאביס לטיפול בלילה

המדע מאחורי קנאביס ושינה

ראשית, עלינו לציין כי ישנם שני סוגים עיקריים של קנאביס, אינדיקה וסאטיבה. שני הזנים מכילים THC, הקנבינואיד שמעניק לך "היי". עם זאת, בהשוואה לסאטיבה, לקנאביס אינדיקה יש רמות גבוהות יותר של CBD, שמגיע עם מספר יתרונות בריאותיים. אבל זה ה- THC שאחראי בעיקר על גרימת שינה.
לפני שתחליט איזה זן לרכוש, עליך להבין את ההבדל בין שני סוגי הקנאביס.

סאטיבה לעומת אינדיקה

רוב האנשים הצורכים קנאביס למטרות בילוי בוחרים בסאטיבה חזקה כדי לגרום ל"היי ". עם זאת, בניגוד לאינדיקה, סאטיבה יכולה להפוך אתכם למלאי יותר אנרגיה. אנשים רבים צורכים סאטיבה לפני פעילות גופנית לקבלת מוטיבציה נוספת קטנה.

אינדיקה לעומת זאת, נותן לך "היי גופני". זה לא אופורי כמו סאטיבה. רוב האנשים מוצאים את זה יותר מרגיע. בגלל תכונות ההרגעה שלו, עדיף לצרוך אינדיקה בלילה. סביר להניח שתגלה שיש לך הרבה יותר קשה לגרור את עצמך מהספה. אך לפני שתמשיך ותעשן כל הלילה, עליך לזכור כי צריכת יתר של קנאביס עלולה לגרום לך להרגיש איטית למחרת בבוקר.

Healthy night sleep concept. Sleep mask, calming hemp tea and hemp capsules on silk lilac background
קנאביס ושינה

גורמים למחשבה לפני השימוש בקנאביס

האם אינדיקה גורמת לך לישון? התשובה עבור רוב האנשים היא 'כן'.

חשוב לזכור כי עישון כלשהו עלול להזיק לריאות שלך. אם אתה רוצה לנסות אינדיקה ככלי עזר לשינה מבלי שתצטרך לשאוף עשן, כדאי לך לנסות מאכלים. אם תחליט לאכול מאכלים, היזהר בעת מינון מכיוון שאולי לא תרגיש השפעת קנאביס במשך יותר משעה.

ייתכן שתרצה לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בקנאביס כדי לרפא את הפרעת השינה שלך. יכולות להיות השלכות ארוכות טווח עם שנת REM מופרעת ללא הרף. למעשה, עדיף להימנע מכל תרופה כפתרון לסיוע ארוך טווח בשינה.

לבסוף, עליכם להשתמש בקנאביס באחריות. אם אתה רק רוצה קנאביס לישון, הימנע משימוש בו לאורך כל היום. אל תגזים בה, ייתכן שתגלה שהפרעת השינה שלך חוזרת ברגע שאתה מנסה לעצור.

כאשר משתמשים בה בצורה אחראית בהתאם לייעוץ מקצועי, אינדיקה יכולה לגרום לך להרגיש ישנוני ולהוכיח כתרופה יעילה לנדודי שינה.

מקור

תוכן עניינים

עוד פרסומים באותו הנושא

שמפו קנאביס לאישה

שמן קנאביס לשיער

האם שמן קנאביס רפואי מסייע לשמירה על שיער בריא וחזק יותר ומה ההבדל בין בין שמן קנאביס המופק מזרעי קנאביס לבין שמן קנאביס המופק מיתר חלקי הצמח?

שמן קנאביס

איך מייצרים שמן CBD?

איך מייצרים שמן CBD ומה מייחד את תהליך הייצור של שמן זה בהשוואה לשמן קנאביס רפואי או שמן מזרעי המפ?

מוצרי קנאביס רפואי

💚 כל מוצרי הקנאביס הרפואי המשווקים בחנות ווידמי, משווקים על ידי המותגים הגדולים והמובילים בישראל, דבר המבטיח לכם את מוצרי הקנאביס הטריים והאיכותיים ביותר ללא פשרות. מוצרים אלו יגיעו עד אליכם באריזתם המקורית בהתאם למוצר אותו הזמנתם.

קנאביס רפואי פופלרי

💚 לרשותכם קטלוג מוצרי קנאביס רפואי המסווג לפי סוגי הזנים, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. כמו כן, עומדת לרשותכם מערכת חיפוש פנימית לאיתור מהיר של המוצר המועדף עליכם. זכרו שעדיין אנחנו חנות קנאביס רפואי וכל זן משפיע על כולם בצורה שונה.

זני קנאביס מהעולם

💚 לרשותכם קטלוג זנים מהעולם של קנאביס, זמינות מלאי ויצרני הקנאביס. בתור חנות קנאביס רפואי, חשוב לנו להיות שקופים ולספק מידע אמיתי אודות הזנים המקוריים מהעולם, זנים בעלי וותק של שנים רבות ומחקרים, עליהם מבוסס כל מוצר בכל חנות קנאביס רפואי בארץ ובעולם, המקור של זני הקנאביס שמגדלים בישראל.

רשימת המתנה

אינדיקה גורמת לנו להיות עייפים?

💚 משלוחים חינם ● אין צורך לדאוג לכלום, משום שאנו מספקים משלוח בחינם לכל ההזמנות, המשלוחים זריזים וכמובן הדיסקרטיות מובטחת